"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, awesomely simple, that's creativity." - Charles Mingus

maandag 20 februari 2017

Blijf je selfie / Stay your selfie

Ondanks dat ik Valentijn erg commercieel vind, heb ik de gelegenheid maar aangepakt om een kaart voor mijn dochter te maken. Want een kaart had ze wel verdient!
In spite of the to commercial side of valentine, I did take that day to make a card for my daughter. She has been working so hard!



Gebruikte materialen:
Used materials:
Stempels: Action
Stencil: Istencils
Inkt: Versafine Onyx black, DI Worn lipstick
Overige: Stempel- en maskerpapier, blendingtool, Zig Clean Colors, washitape en roze cardstock



Creatieve groetjes,
Gerrina


Met deze kaart doe ik mee bij:
I am entering this card at:
The Craft Barn: Somebody to love
Fusion Card Challenge: Pretty in Pink

16 opmerkingen:

  1. Ook ik vind het een commercieel gebeuren, maar maakte ook een kaart voor mijn dochter. Deze van jou is wel heel erg leuk!! Gave stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben even niet mee waar het over gaat Gerrina, maar je kaart is wel heel leuk.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk zeg ! Echt tof gedaan en wat een coole stempels ! Ik ga maar weer eens neuzen in de Action ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun stamp and pretty card :) Have a great day xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met een leuke stempel. Super gedaan!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hip kaartje Gerrina...heel eigentijds.. en o zo leuk...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful card Gerrina - love that splattered heart stamp. I only ever make one valentines for DH!!
    Blessings
    Maxine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gemaakt zo zie je maar weer wat er met stempels en inkt allemaal mogelijk is, echt heel leuk. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great stamp and sentiment. Thank you for joining the Craft Barn Song Challenge. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihi, deze is superleuk en ook een beetje grappig,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gemaakt! Heb deze stempels ook gevonden bij Action maar nog geen tijd gehad er mee aan de slag te gaan. Je hebt me wel geinspireerd :)
    grtjs,
    Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fantastic card Gerrina. Love the design. Sorry for late commenting. I did try the other day, as soon as I saw this, but it wouldn't let me ;(
    Hugs Flo x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a fabulous image; you colouring/inking certainly adds to the impact! I know your daughter adores it, as do I! Thank you for sharing this gem in the FUSION gallery!
    ~carol

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cool! Thanks for joining us at Fusion!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoe krijg je dit hart zo mooi met die spetter.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje! Ik lees ze elke keer met veel plezier.
Thanks for your comment! I read them with great pleasure.

Creatieve groetjes, Gerrina